رئیس اتاق بازرگانی استان کرمانشاه از حضور اعضای کمیسیون صنعت و معدن مجلس شورای اسلامی در استان خبر داد.
کد خبر: ۵۰۴۶۱۴
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۹ 07 October 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از ایسنا،کیوان کاشفی ، اظهار کرد: اعضای کمیسیون صنعت و معدن مجلس، فردا (یکشنبه، 16 مهر) به کرمانشاه سفر می‌کنند و به مدت دو روز در 
کرمانشاه برنامه کاری خواهند داشت.

وی با بیان اینکه رئیس، هیات رئیسه و اعضای کمیسیون صنعت و معدن مجلس در این سفر حضور خواهند داشت، هدف از این سفر را بررسی مسائل و مشکلات استان کرمانشاه اعلام کرد.

رئیس اتاق بازرگانی استان کرمانشاه برپایی نشست‌های تخصصی با بخش خصوصی و فعالین اقتصادی، برگزاری نشست تخصصی در حوزه خدمات و بازرگانی، حضور در جلسه عمومی شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی در محل اتاق بازرگانی و ... را از جمله برنامه‌های این هیات اعلام کرد.

به گفته کاشفی، اعضای کمیسیون صنعت و معدن مجلس بازدیدی هم از کارخانه خودروسازی صحنه، شهرک صنعتی آب باریک صحنه و بازدید از شهرستان سنقر و کلیایی و برگزاری نشست در این شهرستان را خواهند داشت.

وی همچنین با اشاره به حضور کمسیون اقتصادی مجلس در استان در ماه‌های گذشته، خاطرنشان کرد: امیدواریم با این برنامه‌ها مشکلات استان کرمانشاه خصوصا معضل بیکاری به مسئولین بالا دست منتقل شود و بتوان تصمیمات خوبی برای حمایت از استان و کمک به رفع مشکلات کرمانشاه گرفت.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار